Kosmetické služby (69-41-L/01)
Absolventky zvládnou odborné kosmetické ošetření pleti dle stavu pokožky s využitím nejúčinnějších přípravků a různých nejvhodnějších způsobů ošetření s cílem udržet pleť zdravou a čistou a předcházet jejímu stárnutí.
Naučí se používat kosmetické přípravky, líčidla, barvit obočí a řasy, ovládají péči o ruce i nohy.
Novinka: předmět Aromaterapie v oboru Kosmetické služby
Délka a typ studia:
4 roky, střední odborné vzdělání s maturitou
Studium probíhá podle školního vzdělávacího programu od školního roku 2009/10. ŠVP jsou k nahlédnutí na recepci školy.
Školné:
10 splátek po 980,- Kč nebo jedna roční platba 9 800,- Kč
Zápisné:
1 600,- Kč
Možnost dalšího vzdělávání:
Absolvent se může ucházet o studium na všech vysokých školách a vyšších odborných školách za stejných podmínek, jako absolventi jiných středních škol.
Uplatnění absolventů:
Naši absolventi mají možnost plného uplatnění ve všech zařízeních poskytujících odborné profesionální kosmetické služby. Navíc jsou schopni poskytovat poradenskou činnost ve svém oboru.
V případě zájmu o studium
mohou zájemci vyplnit naši předběžnou přihlášku ke studiu a získávat tak další informace o studiu a činnosti školy!!!
Učební plán oboru dle ŠVP
Předmět |
1. roč.
|
2. roč.
|
3. roč.
|
4. roč.
|
a) Teoretická výuka | ||||
Český jazyk a literatura |
3
|
2
|
2
|
3
|
Cizí jazyk (AJ / NJ) |
3
|
3
|
3
|
3
|
Občanská nauka |
1
|
1
|
1
|
–
|
Dějepis |
2
|
–
|
–
|
–
|
Matematika |
2
|
2
|
2
|
2
|
Chemie |
2
|
2
|
2
|
2
|
Fyzika |
1
|
–
|
–
|
–
|
Základy ekologie |
1
|
–
|
–
|
–
|
Práce s počítačem |
2
|
2
|
–
|
–
|
Psychologie |
2
|
–
|
–
|
–
|
Společenská výchova |
–
|
–
|
–
|
1
|
Estetická a výtvarná výchova |
2
|
1
|
–
|
–
|
Tělesná výchova |
2
|
2
|
2
|
2
|
Ekonomika |
–
|
–
|
2
|
2
|
Zdravověda |
2
|
2
|
2
|
2
|
Kosmetika |
2
|
2
|
2
|
3
|
Materiály |
–
|
–
|
1
|
2
|
b) Odborný výcvik |
6
|
14
|
14
|
10,5
|
Podmínkou přijetí na tento obor je potvrzení od lékaře.
Žák nesmí mít zdravotní omezení v bodech 1, 4, 7a, 9a, 22 a 26 dle kategorizace – viz příloha.